7.2.2012

רשימת הבקשות שלי



רק התחלתי עם עיניין הבלוג אבל זה משהו שתמיד רציתי לעשות...

לא כל כך מתחשק לי להתחיל לגזור במגזין תמונות ולהדביק על בריסטול, אחרי הכל - עברתי כבר את הגיל והזמן שלי יקר מידי בשביל לבזבז אותו על עלעול מתמשך בחוברות צבעוניות... חוץ מז בישביל מה יש אינטרנט?!?





אז כמו כולם - אני מבקשת קודם כל בריאות למשפחתי ולי, אושר והרבה אהבה וכוח...

עכשיו אני ארשום את הרשימה השיטחית והרדודה, הדברים שאפשר לקנות בכסף - כי מה לעשות - אנחנו חברה שמונעת על פי צרכים שיקריים של דברים שאנחנו לא באמת צריכים אבל ממש ממש רוצים... חברות הפרסום מתפרנסות מהפיכת הרצון שלנו לצורך ...אבל זה לפוסט אחר... שבו אני כבר אשחרר קיטור על כל מה שרקוב בעיני...

איפה הייתי- כן-
אז ככה- דבר ראשון -

אני חייבת, חייבת חייבת לרדת במשקל- דחוףףףףףף... זה לא שאני לא אוהבת את הקימורים שלי... אני שמנמנה, תמיד הייתי וכנראה שתמיד אהיה, אבל אחרי ההריון אנ מרגישה כמו בלון וזה פשוט לא עוזר... כולם אמרו שההנקה תעזור לי להוריד במשקל (שקר גס...) ואמרו שאני אחזור לעצמי אבל כלום...

הלאה-
הדבר השני שאני רוצה זה




...




טוב - לא מצאתי תמונה שממחישה - בא לי סטייליסטית אישית - מישהי שתגיד לי איך להתלבש, איך להתאפר, מה מתאים לי ומה לא...


בא לי גם שהבית שלי יהיה מסודר - ככה טיפ טופ... כמו במגזינים של עיצוב הבית




עכשיו קצת לעצמי, בא לי להתחדש במוצרי איפור



בא לי ג'קט - זה נורא יפה בעיניי בגדים מחוייטים...


בא לי מגפיים/ נעליים/ סנדלים - אלגנטיים...
(הכל העלתי מהרשת... להבא אני ממש אצלם את מה שאני רוצה...)

אבל הכי הכי בא לי



ומה בא לכם? מה דעתכם על הבלוג שלי עד כה?
יש דברים שהייתם רוצים לראות? לשמוע?
יש לי בבטן צורך לכתוב פוסט לבון-בון שלי- מה אתם חושבים?


בתקווה לפוסטים מקוריים ומעניינים יותר
יום נעים וסגרירי לכם...

















4 תגובות:

  1. beauty_mark7.2.2012, 14:05

    עשית לי חשק למלא דברים....
    נעלים (כי אני בחודש 9 ונמאס לי מנעלי ספורט!)
    לישון (כי עוד מעט העולל הקטן לא יתן לי או לפחות ככה נאמר לי)
    איפור תמיד בא לי, זה לא חדש
    ועוזרת אישית אפשר? (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אל תדאגי - זה עובר... בחופשת לידה התאהבתי מחדש בקרוקס...
      גם לי אמרו שהתינוק לא יתן לי לישון... זה הכל עיניין של חינוך - תרגילי אותו לישון והוא יישן...

      בכל מקרה בהצלחה בלידה והכל- ילד זה הכיף הכי גדול - הכל מתגמד לעומתו

      מחק
  2. טוב . את מתקדמת יפה.
    הייתי רוצה לראות אותך מפנקת את עצמך!! כן למה לא להגיד זה לא בושה. מגיע לך. נכון יש ילד והוא בעדפה ראשונה ואני לגמרי מזדהה(למרות היותי נטולת ילדים) אבל בכל זאת גם לך מגיע. כשאת מאושרת זה מקרין על כולם. ככה אני חושבת שאיפור חדש יתן לך נקודת פתיחה חדשה ומרעננת. תרגישי טוב תתחילי להתאפר. זה ממש יורגש עלייך חיצונית וגם פנימית.

    בכל מקרה מה שאני מנסה לומר פה שאל תחששי להתפרע מותר לך. אף פעם לא מאוחר מדי לכלום. ושוב המון הצלחה עם הבלוג.=) את מסקימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה תודה...
      אנ ימבטיחה שאני אעשה עם זה משהו... פשוט לא יודעת איך, מתי וכמה...

      עידכונים בקרוב

      מחק