19.4.2012

פוסט על לק - אכזבה...

היי
החלטתי שמעכשיו - כשיו לי רעיון/ חומר לפוסט אני לא מחכה וישר כותבת...

אז ככה, את ערב החג הראשון ביליתי עם משפחתו היקרה של בעלי- לכן בחג עצמו - הלכנו עם קטני להורים שלי... מצב רוח שטותי/נועז במיוחד - נתן לי את החשק למרוח לק צבעוני ויצירתי...
אחותי הקטנה נתנה לי גישה למדף הלקים הססגוני שלה וניגשנו למלאכה. לצערי הרב עבר זמן רב מאז הפעם הקודמת שמרחתי לק- מכה סיבות - חוסר זמן, חוסר סבלנות ובעיקר- לא היה לי אומץ - תמיד אני רוצה לק צבעוני ויפה ובסוף מוצאת את עצמי מורחת לק ניודי או ורדרד במקרה קיצוני אדום או פרנץ' שמחזיק מעמד יום יומיים ואני מסירה אותו.

הפעם ,אמרתי, אני משתוללת. החלטתי לצבוע את כל הציפורניים בסגול מטאלי ואת האמה להשאיר עם צבע שקוף ואיורי פרחים.
אחותי אגב הלכה על עיצוב פיקצ'ו משעשע.

אז השתמשתי בצבעים האלה...
טופ ביוטי - סגול מטאל (המספר נעלם...?!?), ירוק - 200, כסף - 220
מחזק של ביוטיקייר, מנקד של ביוטיקייר ואני מודה ומתוודה - לא שמתי מייבש לק...

אחותי השתמשה במוצרים הבאים:


טופ ביוטי: אדום 116, שחור 238
שיק: צהוב 52, לבן 31
מחזק של ביוטיקייר, מנקד ומכחול של ביוטיקייר ועוד כמה מכחולים שהיא קנתה באיזו חנות של הכל ב-1 ש"ח.

להלן התוצאות:
זה שלי- אני יודעת עקום אבל זה מה שיש

של אחותי:
והמקורי:



ועכשיו לאכזבה:
תגידו שזו אשמתי, שלא שמתי מייבש או משהו לא יודעת - נתתי לשכבות להתיבש כמו שצריך לפני שמחרתי שכבה חדשה והכל אבל בבוקר שאחרי הלק כולו התקלף - פשוט לראות ולבכות:


השוואה:
באמת שאני לא יודעת איך זה הגיע למצב כזה - גם חברותי בפורום של תפוז היו מופתעות ואף האשימו את איכותו העגומה של הלק...

בכל אופן האומץ והתעוזה שלי החזיקו מעמד דקה ורבע... עכשיו אני אלך לחפש לי עוד קצת אומץ ולקנות לקים אחרים - שמתי עין גם על הדיסקיות האלה שעושים איתן חותמות... אולי ננסה את זה... בכל אופן אעדכן

עד אז - נשיקות ולהתראות




5 תגובות:

  1. אישהו יש לי הרושם שמעבר לכל סיבות אחרות, איכות הלקים היא הבעיה. ריאית בזמנו בפורום וקניתי. נזרקו אחר כבוד לפח, פורמולה נוראית!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש סיכוי... עכשיו מנסה לאזור אומץ ולמצוא לקים חדשים בגלל שאני לא מהמורחות באופן קבוע - זה בטח יקח לי זמן

      מחק
  2. שני דברים: אחד, אני מתה על הצבע הסגול הזה וסגול בכלל. מאוד יפה.
    אני לא הייתי מתעמקת במה קרה ללק -אלה עם כן זה איזה לק מאוד יקר, אלה ישר זורקת. שלא תהיה לך ערמה של לקים לא שווים. לדעתי, יאאלה לפח :)
    ושניים, אחותך מגניבה ברמות. זה רעיון כזה חמוד ומקורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת סגול - בגדול זה לא כזה מעניין אותי איכות הלק, אני רק מזהירה את הסבובים אותי - אני מאמינה בלקנות מוצרים איכותיים בזול...
      אחותי מגניבה אש... כל פעם יש לה רעיון יצירתי אחר לציפורניים אני רק מצלמת ומקנאה בכישרון :)

      מחק
  3. wow,looks great :) even if I can't understand what you're writing I think your blog is great. love the nailart! *_* so cute! keep up the amazing work, dear. and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    השבמחק